sjuk

host host host, hemma från skolan idag e fett förskyld och mår illa. Men ska sitta barnvakt vid tre tiden, för min ekonomi måste fortsätta rulla. Har ju en massa väskor som ska köpas och snygga outfits.
   Nu e påsken här, ska fira med släkt och vänner. Ska även bytta rum med syrran under lovet, som jag pratat så mkt om thihi :)!
     När jag kommer hem sen, ska jag ta ett varmt bad, fixa annat osv och måla mina naglar rosa, svarta eller röda. Längtar efter att vara ledig och vara frisk!, ska ju planera en massa med mina bunnies om sommaren! :)
   Min lunch består av, alvedon, alvedon och alvedon!

Kommentarer
Postat av: Julia

usch, sluta va sjuk nu:D:D<3

2010-03-31 @ 16:14:54
Postat av: LINDA

thihi ja ska försöka nu!! :)

2010-03-31 @ 20:14:24
URL: http://tofabforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0