Sitter med ansikts mask


Sitter med jordgubbs ansiktsmask, man blir så fin och mjuk av att lägga ansiktsmask! Sen blir det att se på någon wallander film och sen sova, känner mig sömning. Slutet av skolveckan och sprungit runt på stan, inte undra på att jag är trött ;D
   Behöver endå nya krafter imorgon ska jag träffa Wille och vi ska nog hitta på en massa roligt. Shoppa? Sola Solarium? Bio? Jogga och träna?
   
Detta behöver jag!

- Bal klänning (har en massa olika förslag, men måste hitta den perfekta)
- Bikini (en ny och fräsch, rosa skadar aldrig)
- Ett par rosa diamant-liknande örhängen
- Ett par platåskor som är sååååå snygga <3
- En baby rosa bh
- Gymkort på Friskis & Svettis
- En personlig tränare, snygg och med sexpack, hahaha :D
- En ny hårfärg, antligen blondare eller nogat brunt.
I know you love me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0