ny piercad!

ouuff..!! Idag träffade jag Elvira, vi var vid kungsträgården, t-centralen, akalla och vällingby, så hade typ inga fötter kvar efter allt springande, haha!! (skämt o sido) ^^^^
    Jag köpte en rosa New york keps på stadium, en bh och piercade två hål i öronen, så nu har jag fyra hål!
Det gjorde inte så ont, och det blev fint, blivit mera övertygad om att pierca naveln, eftersom det inte borde göra så himla ont. 
     Imorgon ska jag på ett möte, sen sitta barnvakt och ha innebandy träning i 1,5 timma. Nu kollar jag på nån kriminal deckare på tv4, borstar håret och pratar i telefon med Sara.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket spring, plus dina piercingar blev snygga!!

2010-04-06 @ 20:31:08
Postat av: Sofia

SV: Förstod inte riktigt frågan, men det är iallafall inte i småland dem är tagna, bor i ett ställe utanför borås så. Kram :)

2010-04-06 @ 21:43:54
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0