looking for freedom

aahh..! ssåå mysigt att vakna upp på mitt nya rum! Nu sitter jag på min säng och bloggar, lyssnar på David Hasselhoff med Looking for Freedom, så himla bra låt. Har lyssnat på den i typ i en hel timma, mitt nya "måste"varje dag haha. (skämt o sido)
        Ikväll ska jag träffa min kompis Johan och Julia om hon får för sina päron. Vi ska väl va på stan eller dra hem till nån. Får se men nu ska jag äta lunch.

En bild på mig just nu och en bild på mig och Julia i förra veckan


Kommentarer
Postat av: Janina m eryka sadowska

hey, tack så mycket att du gillar min blogg :)



Jag gör ju min header i typ paint picknik och så, haha

och jag har inte blogg.se som du har så jag kan inte det fdär med koderna!

sorki..



men fortsätt gärna läsa/kommentera min blogg :) kram

2010-04-10 @ 19:23:52
URL: http://sadowska.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0