Lite om mig

Bästa veckodagen: Lördag!
Favorit Färg: Rosa, så gullig färg liksom!
Musik just nu:  party music, fjorre music
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, sweet sweet!
Har du några homosexuella kompisar: Ja men bara killar thihi
Hur många kuddar sover du med: Har fyra st nu, haha
Är du kär: always baby always!
Kläder: älskas till tusen!
Om jag hade 1 miljon
skulle jag:
Shoppa, åka utomlands och fixa värsta festen !
Komplex: Nej !
Vad gillar du
hos killar:
Självsäkra killar, lite mystiska och busiga. Eftersom jag själv knappt kan sitta still så måste killen vara lika hyper och vild som jag!
jag är den coolaste påskharen, nana..!

Kommentarer
Postat av: Ebbaa

sv. Haha, jag tycker faktiskt att det är helt okej =D

Tack så mycket och kul att du gillar bloggen, hoppas du fortsätter läsa =)

kram ♡

2010-04-06 @ 23:04:44
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Heej! Det gjorde inte alls ont att ta i näsan. Jag har tre piercingar till, men har haft 5 till :p Jag tog på barbarella i Göteborg. De är svinbra. Men ska du ta det, så ta det med kanyl, inte med pistol. Det blir oftast bättre med kanyl.



Jag ser att du vill ta i naveln. Det borde du ju göra. Jag har haft där, men jag tog ut den. Men det gjorde ju inte speciellt ont :) Det enda som gjorde lite ont var tången. (Och det är ju inte den man är rädd för ;p)

2010-04-07 @ 13:02:52
URL: http://emeliebolsing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Det är inte jag som sjunger.. Detta klippet är bara något jag hittade för längesen på youtube som jag älskar. Jag själv sjunger bedrövligt xD haha! Men visst är de bra?

2010-04-08 @ 13:12:29
URL: http://emeliebolsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0