gosh

gosh va jag älskar att ha lov!!!Kom precis hem varit i södertälje idag med Julia och Johan. Johan och jag badade vid sydpolen haha, medans julia sprang runt. De va kul, men vågade inte åka banan, höjdrädd! HAHA
   Sen drog vi till donken haha, hem till johan och åt kladdkakan som johan hade "bakat" och åkte in mot stan och träffade najsigt folk. Donken igen, haha!! Imorgon bitti ska jag iallafall flytta in i nya rummet, eftersom jag inte va hemma ikväll. Även träffa Julia och Johan för tredje dagen i rad, men vi har verkligen så sjukt kul ihop! Vi är tre sköna personligheter som har olika bra egenskaper. Får se om jag får sova över hos Johan, kmr ha sjukt kul då alla tre i södertälje!
    Puss puss, tagit en massa vilda videos och bilder som kmr ut på bloggen om nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0