april april

ahhh, nu ska jag till skolan, haha skäääämta, har lov juh!, april april :P
   Nu ska jag ut med min vove på en lång och skön morgon promenad, precis sminkat mig sen ska jag dra in till stan och träffa Elvira. Ska bli kul, saknat henne :)
   Vi ska shoppa, men måste verkligen spara pengar till spanien, men men..jag är en kvinna och har mina shopping behov, haha ^^^^
   Kanske blir fest i kväll på kungsholmen annars blir det mys med nån kompis o sega framför bio C:
Har köpt en ny vit topp i tunt silkes tyg, jättefin på en<3
Men hoppas er början på påsklovet blir lika lyckad som min, kramis
I know you love me !  X)


Kommentarer
Postat av: jilli

vilket gymnasium ska du börja på?

2010-04-05 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0